Klantbeleving, offertetraject, actieve bijverkoop, controle afhandeling
Hoe is de beleving van uw klant als hij via de telefoon bij u binnenkomt i.p.v. in uw winkel? Wellicht heeft u wel géén winkel maar is naast uw website de telefoon het enige “echte” contact dat u of uw medewerkers met uw klanten hebben.
Mystery calling zorgt voor een beter inzicht waar het beter kan en waar nog kansen liggen.
In samenspraak met de klant worden uitgebreid de doelstellingen, bedrijfsfilosofie en de beoordelingsgebieden bepaald en per beoordelingsgebied een aantal te toetsen items. Zo ontstaat er een breed en betrouwbaar beeld.
Een aantal anonieme, vooraf geïnstrueerde en getrainde 'klanten' bellen met een afgesproken opdracht het bedrijf. Tijdens dit onderzoek worden verschillende soorten klanten gebruikt die aansluiten bij uw doelgroep. Daarnaast gebruiken we verschillende scenario’s om een zo uitgebreid mogelijk beeld te krijgen van de gebruikte werkwijze, procedures en/of kwaliteitsbeleving.
Bij mystery calling bestaat de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen, een offerte traject te volgen, beloofde afspraken (b.v. terugbellen) te controleren en de levertijd te checken.
Uiteindelijk volgt er een uitgebreide rapportage die u online kunt inzien en printen. Deze kunt u of uw leidinggevende uitstekend gebruiken voor gesprekken met uw medewerkers en coaching doeleinden omdat er naast de geconstateerde feiten ook tips en adviezen in verwerkt zijn die aansluiten bij uw bedrijfsdoelstellingen.
In de online omgeving beschikt u ook over duidelijke, relevante managementinformatie. (wij bieden géén oerwoud aan overzichten die toch niet gebruikt worden)
Zo kunt u in een oogwenk:
De vinger aan de pols
Uiteraard is er altijd snel contact mogelijk om vragen te beantwoorden, tussendoor resultaten te bespreken en aandachtpunten aan te scherpen.
Indien gewenst kunnen we periodiek de resultaten aan u of uw managementteam presenteren, de resultaten bespreken en de focuspunten voor de komende periode vaststellen. Eventueel kan deze presentatie ook als onderdeel van een training aan het hele team gegeven worden (bewustwording)
Onze doelstelling:
Praktijkgericht, geen nonsens, afgestemd op behoefte.
Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?
Neem contact met ons op