2019 tot heden

Kamera Express meets Testaankopen.nl

Erg trots zijn wij op de samenwerking met Kamera Express! Kamera Express heeft naast een goed lopende webshop, die al drie keer de prijs heeft gewonnen voor ‘beste webshop’ in de categorie elektronica, ook fysieke winkels waarvan 18 in Nederland en 4 in België. Al het personeel in deze winkels zal ons trainingstraject gaan volgen als onderdeel van de Kamera Express University. De testaankopen zullen een belangrijk onderdeel worden binnen dit traject waarmee we de leidinggevenden binnen Kamera Express een middel geven waarmee ze kunnen coachen. Door te controleren, confronteren en complimenteren kan het bewustzijn van het personeel worden vergroot. We willen het personeel stimuleren om zich te blijven ontwikkelen binnen, voor en samen met de organisatie. Het gehele trainingstraject waar testaankopen.nl onderdeel van zal zijn, draagt bij aan de learning environment die Kamera Express graag wil nastreven.

NIEUWS

Lancering website testaankopen.nl

Nieuwe website en nieuwe naam voor de mystery shop activiteiten.
Ton van Geene Training & Advies ging 2019 alweer het 10e jaar in!
In de afgelopen jaren hebben we bij 10-tallen grote en kleine bedrijven duizenden cursisten mogen trainen, coachen en adviseren.
Testaankopen (mystery shopping) hebben vanaf de start altijd een onderdeel van het traject uitgemaakt. Zonder controle immers géén verbetering!
Waar dat begon met familie, vrienden en kennissen bleek al snel hoe waardevol het was en zijn we het professioneler gaan aanpakken.
In de loop der jaren is deze tak van ons bedrijf steeds verder uitgegroeid en zijn er meerdere vormen om te testen, coachen en verbeteren van vaardigheden bijgekomen.
We zijn dan ook trots om onder de naam: Testaankopen.nl deze activiteiten verder te gaan ontplooien.
De mogelijkheid om activiteiten van Testaankopen.nl te combineren met diensten van Ton van Geene Training & Advies blijft uiteraard bestaan.

introductie okt 2018
2015 tot heden
Referentie

Veneta.com

Wij hebben afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Uiteraard betekent dat ook een forse toename van het aantal medewerkers en adviseurs. Testaankopen zijn daarom bij ons sinds 2015 een onmisbare waardevolle schakel om de hoge standaard die we ons zelf opleggen en de 100% tevredenheidsgarantie die we onze klanten bieden te waarborgen. Voor ons zijn goede reviews een must.

De testaankopen en de adviezen die er uit voorkomen zijn voor ons een doorlopende waardevolle input. Dit gebruiken we om onze adviseurs op de weg, onze monteurs maar ook de mensen van de binnendienst te controleren, confronteren en complimenteren en duidelijk te maken dat onze afspraken om de 100% service te bereiken NIET vrijblijvend zijn.

Niels Meeuwesen – Commercieel directeur Veneta.com (raamdecoratie)

 

Opdrachtgever
2011 tot 2019

MediaMarkt / Saturn Academy

Vanaf 2011 hebben we een groot aantal jaren aan zowel Saturn als vele MediaMarkt winkels onze diensten verleend in combinatie met het trainingstraject van Ton van Geene Training & Advies. 

In deze tijd waren de zelfstandige vestigingsdirecteuren zelf verantwoordelijk voor de keuze met wie ze zaken deden. We zijn dan ook trots dat zoveel ondernemers al die jaren voor ons gekozen hebben en onze diensten hebben gebruikt om de resultaten te optimaliseren.

Naast de mysteryshop activiteiten was een belangrijk onderdeel ook Coaching on the Job.

Coaching on the job is een zeer effectieve vorm van individuele coaching, waarbij een ervaren trainer/coach de medewerkers op de eigen werkplek coacht.

Gedurende deze 8 jaren hebben we gewerkt voor:

MM Hengelo, MM Zwolle, MM Arnhem, MM Utrecht, MM Rotterdam Centrum, MM Rijswijk, MM Deventer, MM Maastricht, MM the Wall, MM Nieuwegein, MM Amersfoort, MM Doetinchem, MM Cruquius, MM Alexandrium, MM Leeuwarden, MM Amsterdam west, MM Ekkersrijt en MM Enschede

Langdurige samenwerking
2017 tot heden
Referentie

Bax-Music

Voor Bax Music staat net zoals in de muziek de (klant)beleving op #1. De testaankopen die met vaste regelmaat plaatsvinden helpen ons om de vinger aan de pols te houden. De gekozen aandachtspunten sluiten prima aan op het trainingsprogramma voor de medewerkers.

Nathanael Bax – Co-owner Bax-Music

 

Opdrachtgevers
2016 - 2017
Referentie

Autobedrijf Norbert Driessen

Tijdens ons project “klaar voor de toekomst” heeft Ton van Geene (van Ton van Geene Training & Advies) naast een intensief traject van persoonlijke gesprekken met alle medewerkers en meerdere groeps bewustwording- en brainstormsessies, testaankopen ingezet om te controleren of de gemaakte afspraken en het gewenste gedrag ook in de praktijk gebracht is.

Door de combinatie van bovenstaande hebben we grote stappen kunnen maken om ons bedrijf klaar te maken voor de toekomst.

Norbert Driessen- Eigenaar directeur Autobedrijf Norbert Driessen

 

Opdrachtgever
2016 tot en met heden
Referentie

Motoport 16 winkels vol motorplezier

De testaankopen hebben mij geholpen bewuster te worden dat in de huidige tijd goed en leuk helpen in onze fantastische “snoep” winkel niet voldoende is om het maximale uit het team te halen. Het is goed om af en toe in de achteruitkijkspiegel te kijken om letterlijk “de goede weg te blijven volgen”

Richard Zuijderwijk Motoport Rockanje en Motostore Barendrecht

 

Opdrachtgever
2011 tot en met 2018
Referentie

Media Markt Hengelo / Enschede

Gedurende onze jarenlange samenwerking zijn deze testaankopen een grote onmisbare toegevoegde waarde gebleken voor de dagelijkse bedrijfsvoering.
Met name de praktijkgerichte aanpak, de betrokkenheid en de aanvullende adviezen zijn voor ons van grote waarde.

Herbert Venhuis – Directeur MM Hengelo / Enschede

Opdrachtgevers
2010 tot en met 2013
Referentie

Anny van Buul juweliers

De testaankopen hebben ons in de tijd dat er beslissingen genomen moesten worden geholpen bewuster te worden van de aandachtpunten en waar de verbeterpunten lagen. Mede hierdoor hebben we onze keuzes in een tijd van veranderingen weloverwogen kunnen maken.

Wim van Buul – Mede eigenaar Anny van Buul juweliers

 

Opdrachtgever
2013 tot 2016
Referentie

Cameranu.nl

Naast de trainingen hebben testaankopen ons geholpen bewuster te worden van waar de verbeterpunten en kansen liggen.

Henri van Rheenen – manager Cameranu.nl

 

Opdrachtgever
2012 tot en met 2017
Referentie

Media Markt Rotterdam Centrum

Meerdere jaren heb ik samengewerkt met Ton van Geene (van Ton van Geene Training & Advies). Naast de training en bewustwording sessies hebben we testaankopen en coaching on the job gebruikt om de resultaten en de klanttevredenheid te verhogen.  Om met name de verbeterpunten voor de klanttevredenheid nog beter in kaart te brengen bleek de Hospitality check ook een fijn middel.
In combinatie met het meedenken en de advisering was het voor mij een prettige samenwerking met overtuigende resultaten.

Paul Vermeij – Directeur MM Rotterdam centrum en voorheen MM Cruquius

OPDRACHTGEVER